JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Rabu, 14 September 2011

RINDUNYA AKU

Rindu yang tak tertahan aku selama sebulan lebih tak dapat bersama rasa tak lengkap hidup aku, terseksa jiwa & raga....huhuhuhuhu...

Hari ini dengan pastinya dapat gak aku update blog aku yang lama tak aku jenguk dek kerana sibuk ngan kerja..tu pasal aku rindu sesangat kat blog aku, kawan2 blogger, kawan2 yg kat innit so miss u all....

Macam mana ngan sambut hari raya......
Hari Merdeka.....
&
Hari 1Malaysia (esok daaaa)

Gian ni banyak benda nak ku taipkan tapi kene le berbaris dulu kang aku sendiri tak tahu apa yang nak aku mulakan hehehehehehehe...

Apa-apa pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya (sorry lewat) pada kawan2 blogger kalau ada salah & silap moga kita semua menjadi sahabat blogger yang perihatin....amin..



1 ulasan:

Aimifiqa berkata...

aminn..tak terlambat nak wish lagi. sbb raya kan sebulan. hihi. cheers ur life!