JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Isnin, 19 September 2011

Gersang

Hari ni aku nak cerita pasal uncle gersang...geram aku tengok muka dia selamba aje. Ceritanya cam ni pagi tadi aku naik bas gi kerja nak kata bas tu penuh tak juga oklah, so uncle (70++) ni naik kat Bt.10 duk kat sebelah amoi ni yg sedang nyenyak tidur maklumlah hujan and air-cond kuat punya le sejuk. Tiba-tiba aje amoi tu menjerit terkejut orang kat dalam bas, semua tengok muka amoi tu .... kenapa rupanya..



"hoi, uncle apa raba2 ni u gila ke, dah tua gatal pulak, nak mampus ke".
 
Nak tahu muka Uncle tu macam tak ada apa2 berlaku selamba aje, nak aje aku tumbuk + penampar baru tahu tak sedar diri dah tua nak mengatal, rumah dah kata pergi kubur dah kata mari.

Go to fullsize image

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada jugak org camtu..
Ingat dlm tv ja..

Mdm Biar Betul berkata...

kwn aku ken raba dgn sorg india nih... klu aku ade kat situ... aku dh tolong tumbuk jerrr.....