JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Rabu, 3 Ogos 2011

Salam semua hari ini hari ke-4 umat islam berpuasa dan dengan bangganya aku mengucapkan
Bukan apa sejak menjak ni aku sibuk ngan urusan keja and family tu yang tak ada masa nak open my blog.
Nak wat cam ne aku kuli kena le keja lebih ckit kalau bos dah lama da.....(hehehehehe)

Buat anak-anak diluar sana puasa mesti cukup tau jangan intai-intai...(cam ada pengalaman aje aku ni)
sabar......

Bulan puasa ni aku berbuka ala kadar aje macam mana ngan u all mesti....

Sekarang ni orang berbuka puasa dihotel, resturant dan yang sewaktu dengannya kalau gi makan kat tempat cam ni cam na nak jadi slim
ingatkan bulan puasa leh turun 3 ke 5kg tapi makin bertambah tu yg kena jaga..
Salah satu sebab kenapa badan naik....zzzzzzzzZZZZZZZZZ
 
kalau seminggu leh turun 3kg kan best....ramping cam kak ziana (jangan jelous tau)
Apa-apa pun bulan puasa ni untuk kita membuat amal ibadat kerana dalam setahun cuma sebulan ni aje banyak pahala yang Allah janjikan buat umatnya oleh itu marilah kita semua beramal dibulan yang mulia ni moga apa yang kita lakukan hanya untuk mu "YA ALLAH"
 

Tiada ulasan: