JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Jumaat, 10 Jun 2011

TENSION

Entahlah minggu ni aku rasa serabut aje semua serba tak kena ada aje masalah kadang2 nak aje aku pergi satu tempat yang boleh relaxkan kepala otak aku ni rasa nak pecah dibuatnya.
Rasa penat dengan kerja campur lagi dengan pebagai masalah tu yang nak jam otak aku sampai nak buat entry pun tak ada mood.
Patut ke aku nak wat admin + account ngan kerja melambak-lambak semua nak cepat tapi yang handle aku seorang kang aku bertukar jadi super women baru tahu...(hehehehe)...

Letih2 kalau gaji aku besar buat kerja banyak bolehlah ni gaji ciput dia bagi kerja macam nak rak mana aku tak sakit hati.
Yang computer aku ni asyik nak hang aje lagi le aku rasa berangin aje agaknya dia pun dah penat agaknya......

4 ulasan:

Ken Wooi berkata...

pergi fix computer tu :)

olin berkata...

hari ni memang kena sabar aje klu tak ada yg makan kertas ni...(hahaha)

nurra berkata...

saya pun kerja cacamarba dgn gaji kecik, tp saya baru resign..

cari kerja lain jer la kak

olin berkata...

ni masalah member cuti x bagi tahu pastu keja dia kita yg kena buat lama tu 4 bulan sakit kepala tau..huhuhuhu