JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Jumaat, 1 Julai 2011

Malam Penuh Bermakna

Malam ni penuh bermakna buat aku kerana dah lama tak jumpa Anaknda Puteri Qaseh Humaira rindunya tak boleh nak cakap dan bayangkan. Buat masa ni Puteri, Ibu aku yg jaga dikampung maklumlah kat KL ni nak bagi orang jaga risau gak demi untuk kebaikan terpaksalah mama terpisah ngan anak dara mama buat sementara waktu..
Bulan June ni aku meraikan brithday 2 orang anak kesayangan aku yang abangnya Muhammad Aliff Iqmal 19/6 dah 6 tahun anak mama adiknya pulak Puteri Qaseh Humaira 22/6 genap setahun dan nak start berjalan dah gigi baru tumbuh 3 batang. Moga anak2ku sihat, cerdik & jadi insan yang berguna dunia & akhirat.

Kejap aje pejam celik pejam celik dah besar Putera & Puteri mama
Abang suka bergaya dah macam model dah...
Inilah jantung hati aku yang tak ternilai harganya.

Tiada ulasan: