JOM KOMEN KAT SINI..

TRAFFIK NAIK MACAM ROCKET

Isnin, 11 Julai 2011

DILAMBUNG OMBAK

Hahahaha kalau u all nak tahu weekend aku balik kampung Muar. Sekarang ni tengah musim buah-buahan tempatan. Sepanjang jalan dari tol tangkak spi ke rumah bau durian aje le..

Tapi kali ni bukan aku nak cerita pasal durian tapi first experian aku naik bot nelayan round-round kat Pantai Leka Parit Jawa, mula-mula tu takut gak sebab bila perahu langar ombak perahu tu senget mula le jantung aku berdegup laju.
tekong ujang "adik ipar yang merelisasikan impian aku sebelum balik KL"

Pandangan dilaut waktu petang cantik tak terkata, ciptaan Allah tiada tandingan tak caya tengok le..
cantikkan
Aku yang ambil gambar ni nak bergerak pun aku takut so aku snap mana yang dapat aje le mana tak nya dengan deruan ombak memecah bot dah buat aku rasa takut semacam aje...kalau kat darat jatuh le le bangun tapi kat laut tak boleh aku nak bayangkan....takuttttt..

inilah botnya....

Pengantin baru (dah basi dah) sibuk gak nak bergambar
iqmal ngan muka cuaknya....
Sebenarnya dah lama aku berhajat nak naik bot tapi aku takut muntah or mabuk laut tapi tak tahu le semalam aku beria2 ajak adik ipar aku naik bot nasib baik tak fening-fening....

Tiada ulasan: